مضرات گیاه‌خواری طولانی مدت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 17 آبان 1402
بازدید : 192
نویسنده : وحید

گیاه‌خواری به معنای پرهیز از خوردن گوشت جانوران است که ممکن است شامل پرهیز از غذاهایی مانند شیر، فراورده لبنی، تخم مرغ و عسل که خاستگاه جانوری دارند نیز بشود
برخی به شدت طرفدار این رژیم هستند و می‌گویند گیاه‌خواری از بسیاری سرطان‌ها پیشگیری و از بروز چاقی و اضافه وزن جلوگیری می کند.
اگر برای رژیم گیاه‌خواری درست برنامه ریزی شود، می‌تواند رژیم کاملی باشد اما اگر در آن زیاده روی‌هایی شود، فرد را در معرض خطر کم وزنی، کم خونی فقر آهن و برخی کمبودهای دیگر قرار می دهد.افرادی که پرخونی یا سنگینی خون دارند با گیاه خواری می‌توانند غلظت خون خود را کم کنند.
گیاه خواری تولید خون غلیظ را کم کرده و به بازسازی بدن کمک می‌کند. اما اگر به صورت دائم آن را ادامه دهند به سردی مزاج و کم‌خونی، ضعف، لرز و...دچار می‌شوند؛ زیرا گیاه یک غذای کامل نیست و بدنمان به گوشت احتیاج دارد. انرژی بدن و عضله سازی آن از طریق مصرف گوشت دریافت می شود. رعایت اعتدال در مصرف گوشت نیز توصیه می‌شود.





:: موضوعات مرتبط: سلامت و بهداشت , لاغری , ,
:: برچسب‌ها: گیاه خواری , لاغری , مضرات ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای عکس ،دانلود رمان و آدرس zoodbia.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com